Pay'n jump i Dingtuna


Idag var det Pay'n jump i Dingtuna istället för hoppträning och jag var med och hoppade 80 och 90cm.

80

Resultatet blev 4 fel (ett stopp) och det är första gången på länge som Spirit stannar och det kändes inte bra. Jag red inte bra helt enkelt och jag är mycket besviken på mig själv. Men jag tillägger att det inte var en sån lätt bana.

90

Resultatet blev 8 fel (ett stopp och ett pet). Petet tar jag på mig helt själv för jag gjorde en ur usel väg till ett litet räcke och då är de lätt att Spirit droppar ett ben. Men när jag fick stoppet så blev jag bara så ledsen. Jag red för kung och fosterland men det kändes absolut inge bra... Men, men kan inte bara gå bra hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0