Och vad hände idag?

Just nu sitter jag och försöker plugga hemma hos mickis och det går faktiskt bättre än förväntat! Mickis mamma är i Frankrike så vi har det FF här, wiihooo! Haha nej vi är faktiskt civiliserade, vi har lagat mat, ätit maten utan att blivit matförgiftade och gått en promenad och nu står plugg på schemat.

Dagen med Spirit var en skrittur barbacka igen. Det är så mysigt att bara kunna skritta ut utan att behöva tänka på en massa saker som man måste göra. Till en början så red jag bara och lyssnade på Spirits hovar mot asfalten och fåglarna men sen efter tag så tröttnade jag på att bara sitta tyst så jag satte på spotify i mobilen och sjöng med till trains låtar. Speciellt Drive by och Hey soul sister. Älskar dem låtarna för man blir så glad av dem på något sätt. Sen så tyckte jag bara att det var så härligt att bara vara sig själv utan att hålla tillbaka. Jag struntade fullständigt i att jag sjunger förjävligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahhaha "vi är faktiskt civiliserade"xD

2012-04-19 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0