Karin träning på en måndag

Idag så var det ju då hoppträning istället för på torsdag då Karin är borta. Vi hoppade serie och Spirit var super duktig i både framridning och i själva övningen. Det som vi skulle öva på idag framför allt var sitsen och det var svårt med tanke på att min rygg fortfarande gör svin ont... Men jag är tydligen som bäst när jag har ont någonstans eller är sjuk. Jag fugerar väl inte vanliga människor. Tror inte att jag vill visa att jag har "svagheter". Men träningen flöt på riktigt bra och vi fick till och med hoppa högra än 90! Vi hoppade 1,05m!! Jag och Spirit flög idag, för första gången på länge och det var så härligt.

Nu ska jag äta klart min mat och direkt gå och krama kudden för att vara utvilad till svenska nationella imorn! Myspys!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0