Hoppträning !



Igår stod det hoppträning på schemat. Jag tränade för Erik hemma på hallsta. Det gick väldigt bra(även fast mor min är bortrest;)) Till min stora förvåning var våran kära Olle otroligt pigg, absolut inget negativt utan det är skit roligt att han är det. Det är bara det att han är den typen som lunkar lite framåt och inte tar i mer än nödvändigt ungefär. Vi hoppade lite olika banor med långa distanser, korta distanser och sist en kort bana med lite blandat.

Det gick suuuppppeeeer :D Min och Olles svaghet är att hoppa låga hinder, jag vet att det låter jätte konstigt men det är så. Jag har svårt att få fram ett bra tempo när det är lite lägre och det blir lite att jag slö rider och åker med istället. Men idag hade jag bestämt mig för att lägga upp ett bra tempo från början. När man bestämmer sig för nått så händer de ju också(gjorde ju allefall det igår) Så gårdagens träning är jag riktigt nöjd över

Nu laddas det om inför Sala den 21 April(läääännnge kvar...) :D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0