Hej hej!

Som ni kanske förstått så har mitt bloggsug varit i botten nu när Spirit haft ögoninflamation igen... Men nu så kanske det kommer tillbaka för Spirit ser jättefin ut i ögat, medicinen gör verkligen sitt jobb!

Lite har hänt sen sist men inte så mycket. Det som har hänt är att jag inte kunde vara med i fagersta på hoppningen men jag fick vara med på seriedressyren i Hallsta. Här kommer chocken: Jag ska rida LA:1!!! Haha jag har ingen aning om hur det kommer gå men aja någon gång måste vara den första! Spirit kan alla moment i programmet men det svåra är att sätta ihop momenten (och att jag ska komma ihåg programmet). Men jag har ett helt lov på mig att träna, för imorn kan Spirit börja ridas normalt, tror jag?


Lite senare idag så blir det HARKUS möte då vi ska prata massa skoj saker! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0