Equipe kurs såå seeeg...

Nu kom jag nyss hem från equipe kursen i Strömsholm. Har setat på en stol i 3h efter en full dag i skolan. Har inte lite träsmak i rumpan. Men tiden gick väldigt fort. Det var så mycket information så jag vet inte om allt fastnat men 16 A5 har nog fastnat i text i alla fall. Jag skrev som en tok så jag vet inte om jag har hela ord.

Sen så blev jag faktiskt lite förvånad att jag inte var den enda ungdomen där. Men det var ganska så stora ålders skillnader tror jag (ja, jag var väldigt konsentrerad på kursen vissa stunder). Men man kan inte kräva mer av en tonårs tjej! Jag dricker visserligen kaffe men måste man vara vuxen för det?? Svar: nej!

Nu ska jag smälta dagen och gå och krama kudden så god natt, sov sött och dröm om alla småkryp du mött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0