En dag full av utbildning!

Godmorgon världen! Om ungefär 30min så börjar mitt första nationella prov på gymnasiet, dam dam daaam. Jag är faktiskt inte så speciellt nervös. Det är så skönt med nationella för det går inte riktigt att plugga till dem. Vilket jag tycker är väldigt skönt för jag tycker inte så mycket om att plugga inför prov då jag bara blir stressad. Så vi får se hur det går.

Idag blir en väldigt lång dag för mig då jag går till 16:20 och sen klockan 17:30 ska jag på en equpie kurs i Strömsholm. Jag kommer vara helt slut i huvudet då men vad gör man inte för lite utbildning till sin fritid. Jag får hoppas att det bjuds på fika för då tror jag att jag kommer överleva! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0