Dressyren here i come !

Halloj !

På söndag gäller det ! Det är dags för seriedressyren på Hallsta RK. Jag börjar redan bli nervös... Olle och jag har startat endast en dressyrtävling innan och då gick det faktiskt riktigt bra, i första klassen allefall :D Jag såg även att min kära vän Linnéa skulle vara med ;) Dock så rider jag en klass lägre än henne då jag och Olle inte tränat så mycket dressyr på grund av satsningen i hoppning.

Jag kommer alltså rida LB:1 och jag tror jag kommer ha samma problem som Linnéa, att komma ihåg programmet :O Men det ska nog gå, kollade igenom det lite för någon dag sedan och det var ganska enkelt.

Kan ju passa på att göra lite reklam för tävlingen. Det är en helt vanlig klubbtävling med klasserna LD:1, LC:1, LB:1 och LA:1. Datum: 8/4. Plats: Hallsta Ridklubb. Första Start: 08:00

Så ni som bor nära hallstahammar, KOM IGEN OCH ANMÄL ER ! Det kommer bli super roligt om det är många som kommer :D



Passar på att slänga upp en bild från igår efter träningen. Tyckte bilden blev riktigt fin !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0