Div 3 omg 1 är nu avklarad!

Idag var jag iväg till Kungsör och det gick super!I förklassen gick jag nolla och känslan var helt awesome! Så där fick jag med mig gulblårosett och en plakett. Jättenöjd över min älskling!

I lagklassen var jag så sjukt nervös för dem andra, men vi lyckades ta oss till omhoppning med 3 nollor en en utesluten. När jag red in på banan fick jag veta att vi hade 2 nollor och en utesluten så det var bara att rida runt för mig och Spirit. OCH VI GJORDE DET!!

I omhoppningen få gick alla innan mig nolla så jag behövde egentligen inte starta men man kan ju alltid försöka förbättre resultatet som vi hade som var 4,9 sek skillnad. Där en ryttare ridit på 0,2 sek skillnad och en annan 0,7 sek. Helt awesome är vad dem är! Sen så när jag kommer in på banan så är Spirit något trött och jag hann inte få igång honom. Så det blidde ett stopp på hinder nr 2. Men lika glad är jag för det! Spirit skötte sig jättebra hela tävlingen och jag är sjukt nöjd. Vår tid i laget räckte till en 6:e plats vilket är jättebra!

Film kommer lite senare då jag ska till min mormor och fira henne för hon fyller år, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0