Dagens ridning 26/4


Idag blev det ingen ridning då jag tyckte att Spirit skulle få lite semester. Nej riktigt den anledningen var det inte. Jag orkade helt enkelt inte rida då klockan var över 6 när jag kom hem och jag har religionsprov imorgon, mys! Så för att inte bli stressad och frustrerad och känna panik inför provet så fick Spirit stå. Men jag var såklart ut till honom för att fixa stallet och det blev en massa gos när jag mockade. Men när han var tvungen att flytta på sig för att han stod i bajset så blev man tydligen jättearg! Man la till och med bak örenen och såg jättefarlig ut! Min ponny är konstig ibland men det är en av anledningarna till att jag älskar honom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0