Bling bling pannband!

Här om dagen när jag var ute i stallet och såg att Sophia köpt ett nytt bling pannband till missen (Katten) (Dimmans Dizaster). Det var verkligen sjukt snyggt! Jag slår vad om att ni alla sett det eftersom att det är från hööks och kostar 139 så inte så fasligt dyrt. Jag tycker ju då att swarovski pannband är jättefina men ärligt talat ser jag ingen skillnad från hööks budget variant. Men i alla fall tillbaka till poängen... De färger som Sophia har på sitt pannband är röd, vit och blå men de finns även i blå, gul och blå. Jag tror att detta pannband kommer införskaffas under en snar framtid då det skulle matcha min GPA-hjälm sjukt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0