Äru taggad?? JA FÖ FAN!!!!!

JAG VILL HA SÖNDAG NU!!! Jag vill åka till kungsör!!! Jag vill vinna!!! Det känns så jävla härligt att vara så här taggad! Jag kommer inte ihåg om jag varit det till en tävling någon gång förut. Men jag kommer ihåg hur jag kände när vi var i semifinal i IQ stars. Då var jag jävligt taggad och jag har ungefär samma känsla nu och I love it!

Sen så vill jag bara ha helg och vara så grymt fokuserad på hästar och inte dra en tanke till skolan. Det är ganska så ansträngade att ha en lista på alla saker som måste göras i huvudet konstant. Men jag ska försöka att ha inställningen att det spelar ingen roll om jag får E det är faktiskt godkänt (jag blir typ helt förkrossad om jag får lägre än C och jag har fått det på några saker den senaste tiden och jag mår inte bra av att inte uppnå mina mål...).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0