45 minuter skritt med bara dig <3

Idag kände jag för att bara ta dagen som den kommer och försöka att inte känna någon stress över något så lektionerna flöt på i sin takt. Börjat med det hemska 1900-talet på historian... Jag tycker verkligen inte om hur vissa människor behandlar andra människor!

Dagen i stallet blev en mysig liten mockning då min älskling stod och tuggade på sitt hö. Ljudet av tuggande hästar är verkligen något som man inte kan bli stressad av. De tuggar på i sin takt i lugn och ro. När det var dags att rida så kände jag inte för att "rida" så det blev en barbacka tur. Att skritta ut i det väldigt behagliga vädret är något som jag verkligen behövde. Jag har haft en stress som legat och gnagit under en lång tid men jag tror faktiskt att den äntligen har släppt. Allt jag behövde var bara en lugn dag i stallet med den jag älskar mest <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0