Rosetter!

Tänkte gå igenom alla mina rosetter som jag har på spirit som inte är klubbtävlingar. Det kanske ger mig en liten "positiv boost". Jag går igenom dom så som jag har dom hänger i mitt rum för jag kommer definitivt inte ihåg vilka datum jag fick dom.

1. Clear Round - Hoppning, Midsommarcupen på Hallsta 80cm LD
2. 1:a - Laghoppning, midsommarcupen på Hallsta 80cm LD
3. Clear Round - Hoppning, Wirsbo avd. B 80cm LD
4. Röd - Hoppning, Sala bed. A:0/A:0 1m LB
5. Gulblå Clear Round - Hoppning, Fagersta bed. A 80cm LD
6. Gulblå Clear Round - Hoppning ,Baståsen bed. A, avd. B 80sm LD
7. Gulblå Clear Round - Hoppnig, Hamre bed. A 80cm LD
8. Gulblå - Hoppnig, Hamre bed. A:0/A:0 1m LB (Första LB ute!)
9. Blå - Hoppning, Baståsen bed. A:0/A:0 90cm LC
10. Gul - Fälttävlan, Lag-DM i Baståsen P70
11. Clear Round - Hoppning, Hallsta avd. B 80cm LD
12. Clear Round - Hoppning, Wirsbo avd. B 90cm LC
13. Blå - Laghoppning div 3, Kungsör 80cm LD
14. Clear Round - Dressyr, Midsommarcupen på Hallsta, ryttartest?

Hoppas det går att läsa... Jag tycker att det blev väldigt krånglingt. Men jag måste ju skriva med all information som jag kommer ihåg.



Kommentarer
Postat av: Ella

Sv: Ja jag förstår att du saknar honom <3 har önskat till tomten att dom ska växa med oss<3

2011-10-29 @ 14:58:48
URL: http://thatismee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0