Min ponny är grym assåå!

Idag var det Erik träning igen! Fy fan va Spirit hoppade fint! Asså wihii säger jag bara! Jag har en sån himla bra känsla tills på lördag så vi ska till Sala och tävla (LC och LB). Spirit tycker verkligen att det är kul. Visst han stannade två gånger under träningen men det är för att det blev konstigt för både honom och mig. Men han hoppade en oxer på 1.20!! Det var så himla härligt för det var ett tag sen vi hoppade det. Fast det kändes som att vi föll jättelänge efter språnget innan vi landa på marken. Fast de var säker bara jag. Men gud vad han funkade bra! Nu får jag se till att rida såhär på lördag också för då kommer det gå galant! Jag är väldigt taggad till det nu. I can't wait! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0