Markarbete!

Idag får ni läsa några glada meningar. Jag red lite markarbete i sunes lilla paddock och Spirit ba "Det är kan jag" så han gick jättefint! Han var verkligen mysig idag. Det känns skönt att det kom ett sånt här ridpass idag. För hela dagen har jag varit en levande död. Typ sovit på lektionerna... Inte bra. Men Spirit piggade upp min kväll i alla fall! Imorn blir det till att galoppera ut mitt på dan för jag har tredagars helg! Wihoo! :D

Just nu är hösten jättefin men jag längtar lite till vintern för då kan man tolka och hare kul i snön med och utan häst. Här kommer lite mysiga bilder sen i vintras!




Kommentarer
Postat av: Carro

om man nu tycker att det är mysigt att plöja näsan i en snödriva :-9

2011-10-13 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0