Höstlov!

Snart är det höstlov och då blir det rida av! Hade tänkt rida så mycket som möjligt, kanske två gånger per dag. Fast kommer nog inte hinna det eftersom att vi har aktiviteter på ridskolan som jag ser fram till så jekla mycket. Känns som att barnen kommer bli rädda på spökkvällen (hihihi). Sen blir det dressyr tävling den 6/11 i Köping. Jag ska rida LC:1 och LB:1. Jag tycker att det känns bra med dressyren nu så jag hoppas jag får mer än 50%. Spirit är verkligen världens finaste i dressyren. Visst jag måste kämpa för att få honom dit men jag behöver inte kämpa lika länge längre för han ger sig lite fortare. Så ikväll blir det till att stoppa in honom i transporten och åka till ridhuset och trimma lite dressyrprogram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0