Galopp!

Idag fick det bli galoppträning (galoppera fort på en väg). Galoppträning låter myckt bättre. Spirit var jätteglad att få komma ut och få springa av sig lite. Det var väldigt härligt att rida i det väldigt vackra vädret och den väldigt vackra miljön som är ute nu. Jag tycker om den här perioden på året. Jag älskar färgerna på träden! Det finns nästan ingenting som är vackrare än det. Men extra härligt var det idag för att jag hade studiedag och var ute vid lunch och då stod solen fortfarande högt på himlen. Det var ett tag sen jag red mitt på dan.

Efter att jag ridit en bit så stod det en massa bilar parkerade bredvid varann. En del var fräsha men en del var rena sophögen. Jag tog lite kort på det och är det bara jag eller är dom här bilderna vackra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0