Sadlar

Dressyrsadel: Jag har en pfiff dressyr sadel. Enligt mig så är det en jättebra sadel. Den är grymt skön att sitta i och den gör så att jag får ett bra skänkelläge. Jag har inte haft den så länge så innan vi köpte den så red jag bara i min hoppsadel men när jag red dressyr i hoppsadeln fick jag en jättedålig sits och jag störde mig jättemycket på det. Men nu när jag har dressyrsadeln så behöver jag inte tänka mer på det. Jag kan fokusera mig mer på blicken och mina händer, vilket är väldigt bra.

Hoppsadel: Hoppsadeln har jag haft sen vi köpte Spirit. Vi köpte den som ny men hade gärna köpt en begangnad men just då var den här sadeln väldigt populär så det fanns ingen begangnad någonstans. På bilden är den sadeln brun men jag har en svart (hittade ingen bra bild på en svart). Det är en sadel som sitter skräddarsydd på Spirit utan att vi gjort något med den. Så vi gjorde verkligen ett bra köp när vi köpte den. Plus att den är skön att sitta i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0