I´m Back !



Hallå Alla Glada !!

För det första vill jag be så mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på hur länge som helst. Och för det andra vill jag säga att jag nu är tillbaka ;)

Mycket har hänt i mitt liv sen jag blogga sist. Jag har bytit skola, jag har flyttat, jag har skadat mig rejält, jag har fyllt år. Ja ni märker att jag har haft fullt upp på sista tiden. Och det har varit både roliga och trpkiga saker.

Men till vad som händer just nu då, Jag ligger med ett akut ryggskott och ett litet diskbråck, så jag får inte rida på ungefär 2 veckor och efter det ska jag väl inte sätta igång som jag har hållt på direkt så det blir ett tag innan jag är igång igen. Ni kan ju tänka er, jag har jätte svårt att göra olika saker. Jag kan inte vara i skolan för att jag inte klara mig själv och måste vila. Så nu ber jag alla ER som jobbar och håller på i stallet, för guds skull använd benen när ni ska lyfta saker och börjar ni få ont, SLUTA! Vila ett tag och sen på´t igen bara.

Annars får ni som mig. Jag har fått det här på grund av att jag överansträngde min rygg, när jag fick ont fortsatte jag bara att jobba och ignorerade att min kropp sa ifrån. Och nu fick jag ta konsekvenserna för det.

En rolig sak som har hänt är att jag och min lilla prins har debuterad 1.10 :) Det är inte högt, men jag är ändå super nöjd. Har hunnit göra 2 starter i 1.10 innan jag blev skadad. Första starten var vi nolla !!! Super nöjd. Andra starten blev det 8:a fel. ett pet och sedan red jag fel väg ! De kändes väl inte super men det kommer fler chanser.
Nu är målet att vi åtminstone ska hinna hoppa igenom 1.10 2 gånger till på pay ´n jumps om jag lyckas bli bra tills dom är.

Annars får ni ha det super bra. Inlägget blev väldigt tråkigt med bara text, men det kommer fler om bland annat min nya skola och lite annat.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0