Globen

Helgen blev väldigt lyckad! Först så åkte jag och mamma upp till min morbror på lördagen och så sov vi där. Sen på söndag morgon så åkte vi till globen. Där så väcker jag Mickis som ligger och sover på hotellet... Hon trodde jag var hennes mamma när jag kom in i rummet xD

Sen så spenderade vi hela dagen together! Mycket roliga tävlingar att kolla på så vi hade definitivt inte tråkigt. Men sen helt plötsligt så var klockan 22:00 så det var dags att åka hem. Mickis mamma fixar så vi åkte shuttle survice till vällingby (min morbror bor där). Sen när vi kommer till vällingby så hoppar jag, Mickis, Helena och Mamma in i vår volvo och drar hem till lilla Kolbäck igen. Vi sov inte en enda blund på vägen hem som vi trodde att vi skulle göra. Vi hade för roligt för att sova kan man säga xD

Citerar mig och Mickis: "Pschhh Linnéa do you copy, over pschhh" "tschhh yes, i copy, over tschhh" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0