Bilder

Dressyrbild

Framridning till LC:1 i Köping 6/11-11

Hoppbild

KM hoppningen på Hallsta 2011

Fälttävlanbild

Första starten i fälttävlan på Baståsen

Högsta hindet som jag hoppat

Hoppträning för Karin (trippelbarr på 1,20m)

Av ramling...

LA på Strömsholm... (LA = 1,10m) Ena benet fasta uppepå hindet och ja, det kändes...

Roligaste bilden som tagits på mig och Spirit

Karin träning hemma hos familjen Bodén

Favorit bild

Hösten 2010

Hagbild

Hösten 2010

Vinterbild


De fick bli två vinterbilder för jag kunde inte bestämma mig


Kommentarer
Postat av: Maria

Roligaste bilden var kanon!!!En riltig "höjdare" =)

2011-11-09 @ 23:18:16
Postat av: Linnéa

sv: Ja, jag vet inte hur många gånger jag skrattat åt den bilden xD

2011-11-10 @ 07:53:56
URL: http://jumpoffbig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0