You don't know what you got 'til you're missing it a lot


Tänkte skriva Hallå alla glada ännu en gång men insåg att jag nästan skrivit det i varenda inlägg jag gjort, haha så det får bli Hejsan istället ;)

Jag har under kvällen kollat på träningar för ingen mindre än Hans Horn ! Hur grymt är inte det alltså ?! Haha men det är ju ungefär vardag här på strömsholm ;)

Just nu då...? Jaa va hände nu då? De ska jag tala om ;) Jag sitter och har allmänt tråkigt !! Haha sitter och lyssnar på gryymmt gamla låtar och dricker god smoothie :D Tanken är väl att jag ska stretcha och göra mina övningar och sedan sova :) Jag har blivit otroligt trött på morgonen nu för tiden, så jullovet sitter väldigt fint om si sådär 2 veckor ;) Då kan man ju sova ut ;)

Justja, skulle skriva en lucka också, hmm undra vad som kan skrivas i den då... Och vad vill ni läsa om? för just nu har jag noll kreativitet... Ska försöka ut och fota lite men nu är det ju tyvärr bara slask utanför fönstret.. TRÅÅKKIIGGT !!!

Nu ska jag stetcha, men jag bjuder på några olika bildet på Olleman och mig :D ( Undra om det finns några andra bilder på min dator?)


Fina Olleman



Awesome tycker Olle ;)

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0