Vila !

Hallå alla glada !
Nu har jag kommit hem för helgen och kommer att åka tillbaka till strömsholm på söndag. Det är skönt att komma hem på helgen och träffa familjen igen.

Allt jag kan göra nu är ju bara att vila. Men i onsdags var jag faktiskt ute med min lilla prins och gick. Han fick laserbehandling i tisdags så han skulle promeneras för han vilket passade mig väldigt bra som ändå ska gå 30 min varje dag. Så vi tog en liten promenad och sedan kollade jag på clinicen för Jens.

Mycket lärorikt var det allefall, nu vet jag precis hur Olle ska hoppa sen ;) Det ska låta PING ;) haha det var en mycket roande clinic allefall.

Nu ska jag fortsätta vila och ikväll ska jag kolla Alice i Underlandet med min kära pojke ;D haha det blir en perfekt fredagkväll :)
Ååh vad jag saknar att hoppa på min lilla Olleman...

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0