Onsdag 7/12-11

Jag måste bara börja att säga att jag mår hur bra som helst just nu, allt känns bara så himla bra! Hittar ingenting som verkligen kan få mig att sluta le (och jag är väldigt bra på att se allt från den negativa sidan). Skolan går jättebra just nu. Visst vi har fått några tunga uppgifter som vi ska gör och vara klara nästa och veckan efter det, men jag har typ gjort hälften redan! Det kanske blir en strukturerad människa utav mig också.

Min älskling var super mysig idag. Jag hade tänkt att harva runt lite i paddocken men... Det lilla vilda barnet inom mig sa: GALOPPERA UT!!!! Så jag löd den rösten. Visseligen så var det väldigt halt på vissa ställen men bara för att man galopparar ut måste man inte galoppara i full fart. Vi tog det lugnt. På de halaste ställerna. Vad kan jag säga, Spirit tycker det är kul att springa fort!! Sen så mötte vi den största och läskigaste traktorn som vi någonsin har mött, enligt Spirit... Den var inte alls stor. Men jag antar att han ville ha en anledning till att "busa" lite. När Spirit busar så taktar han och slänger med huvudet. Mesig ponny, jag vet xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0