Midsommar cupen

Jag har varit med på midsommar cupen ett år, kommer inte ihåg om det var 2009 eller 2010 men något av de åren var det. Jag var med på lilla Spirre. Första dagen gick det rätt så bra för oss för vi vann hoppningen och dressyr gick faktiskt ganska så bra. Men andra dagen gick inte så bra. Vi slutade som 4 om jag minns rätt. Jag var med Sara Andersson, Sophia Lindkvist och Lisa Fager. Vi hade riktigt kul! Ellar jag hade det i alla fall. Varför jag skriver om det nu är för att Jensine Hellgren har nyss fixat en ny blogg där hon lägger upp bilder från olika tillfällen och hon hade väldigt fina bilder på mig och Spirre som hon lagt ut på den bloggen. De där bilderna kommer från midsommar cupen. Så bilderna finns på amazinpic.blogg.se

Riktigt fina bilder, tack Jensine!



Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

svar till Johanna: Det ska jag göra! :)

2011-12-28 @ 22:02:29
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0