Lucka 8

Jag vet inte var som hände med Lucka 7... Men, men här är lucka 8 ;)

Det här minner fick jag när jag var mellan 8 och 9 kanske? Det var så länge sen så jag kommer inte ihåg. Men i alla fall, jag skulle rida Albin, världens sötaste och goaste nordsvensk, och jag var så liten så jag kunde inte få upp hans hovar för dem var mega stora! Så mamma skulle hjälpa mig, hihi. Albin kände inte för att lyfta på hoven men mamma är nog lite envis hon med så hon tänkte inte ge sig. Varav att Albin fick för sig att putta henne på rumpan så att hon skulle ramla framåt, vilken jag har för mig att hon gjorde xD

Hahah jag ser verkligen hur Albin skrattar åt mamma när hon står på huvudet i spiltan!

Jag har tyvär ingen bild på gamla söta Albin för att han har inte funnits på några år nu, men jag är glad att jag började rida innan han for till de eviga gröna ängarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0