Lucka 4

Det fick bli en tredje lucka för mig redan idag, men vad gör de? Det är bara skoj att tänka tillbaka på roliga minnen som man fått genom åren.

Jag tänkte berätta om den enda gången som jag varit med på en klutt och kluns uppe på ridskolan. Jag var med på Daniella som var ganska så ny då och helt galen! Jag skulle hoppa 30 och 40cm och jag var jättestolt. När det väl är min tur så rider jag in på banan och får startsignal. Då fattar jag galopp och rider mot start linjen... Precis innan jag ska svänga och rida upp mot startlinjen så får Daniella damp och bockar av mig. Men som tur var så hade jag inte passerat startlinjen så jag blev inte utesluten och jag var överlycklig för det! Sen så hoppar jag upp igen och då är Dannis energi helt borta. Jag får inte ens fram henne i trav... Så vi skrittar runt banan men vi river inte ett enda hinder så jag fick rosett! :D


Dannis den lilla evil ponnyn xD (Inte jag som rider men det är min mamma som tagit kortet på Linnéa Kalnins och Daniella)

Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

sv; haha okej :) men om jag skulle ha en egen häst skulle jag ju självklart åka ut till stallet men eftersom "jag bara rider på ridskola" så får jag inte åka ut med tanke på alla läxor vi har -.-

2011-12-04 @ 21:04:17
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Kalnins

TACK för den vackra bilden du publicerade på oss ;)

2011-12-04 @ 21:49:37
Postat av: Linnéa

Det var så lite så Kalnins ;)

2011-12-04 @ 22:11:33
URL: http://jumpoffbig.blogg.se/
Postat av: Ella Gustafsson

haha snygg bild ;) <3



Linnéa du är ursnygg ;)

2011-12-05 @ 18:22:34
URL: http://hhoppgalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0