Livstecken


Jag lever !! Härligt nog :)

Japp här kommer ett livstecken från självaste mig :D Saknat mig ? ;)
Just i skrivandets stund sitter jag hos min söta pojke och ska snart sätta igång en film :)
Har nu börjat rida lite :) Så mycket ryggen klarar av ! :D Dock har jag ett uppehåll nu på några dagar så jag inte tar kål på ryggen igen hihi

Men dom dagarna jag har ridit har både ryggen och olle varit bra. Han har varit väldigt mjuk tycker jag, trodde faktiskt han skulle vara stel som en planka..hihi. Har i och försig inte suttit så stora krav på honom nu i början med det kommer eftersom. Så länge ryggen håller rider jag så bra jag kan :)



Längtar tills tävlingssäsongen drar igång, Då är vi förhoppningsvis helt igång :D

Nästa ridpass blir på fredag tror jag :) längtar faktiskt något enormt, har haft värsta abstinensen nu när jag inte har ridit :( men den börjar försvinna nu faktiskt. Men nu ska jag kolla på min film :D

Ha en suverän onsdagskväll :D för det ska jag ;)

Tror många har sett SvRF:s nya regler ang. loggor, eller? Så en fråga till er, Vad tycker ni om den?

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0