Åhh vad jag längtar


Hallå alla glada !

Alltså jag har sån sjuk abstinens... Jag längtar efter att få rida mina lilla Olleman igen, det som gick så bra för oss, men nej det tyckte tydligen inte min kropp ;) Jag får ju ingen brist på hästar allefall ;) Tur de, annars hade jag väl blitt galen :)

Denna vecka är jag dagelev i skolan, vilket innebär morgonforing vid 06:30 och kvällsfodring 19:30 sen har vi dagelevssysslor på stalltjänsterna också, så vi gör lite andra saker då. Men det är alltså långa dagar som gäller men vill man jobba inom hästbranchen så är det en perfekt början.

I söndags red mamma dressyr på Olleman, och hon var otroligt duktig :D Jag blev så glad över att se det, men jag längtade ju efter att sitta upp på hästryggen ännu mer. Och jag får inte åka ut till min lilla prins förens på söndag heller, det är liksom en hel vecka dit :( Vad ska jag ta mig till ?!

åååh ääckel blogg.se vill inte ladda upp biler, det får väl bli ett tråkigt inlägg igen utan bilder... suck...


Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0